01 August 2011

FIKIR FIKIR -,-"

Haihh. Dari tadi kepala aku ni dok ligat berfikir nak pergi solat terawih kat mana malam ni. Nak pergi kat Surau biasa tu macam ramai pulak. Nak pergi kat Masjid UPM, homaigoshh. Memang kena bertapak la aku. Dengan telekungnya nanti. Macam mana ni? Nak solat terawih kat mana? Ada tak sesiapa nak join saya pergi terawih malam ni? Okay macam orang kurang waras je tanya kat sini. HEWHEWHEW :O


//Serious buntu gila sekarang ni =="



Kbai..


P/S: Rupa-rupanya tadi cikgu cakap sekolah aku je yang tak cuti. Patutlah semalam ramai yang kecoh-kecoh tanya sekolah ke tak hari ni. Sabar jelah, dugaan puasa. SENYUM JE :) \Macam terpaksa je/

4 comments:

Nadiaa said...

Ala kesian tak cuti, sabar je la kan. my sch cuti :) Btw selamat menunaikan ibadah puasa dan teraweh :]

Dieyna said...

hehe.takpe la :) skola pun oke jugak.hee..ohh terima kasih.selamat berpuasa dan selamat berterawih jugak ye :D

atenhana said...

jom la, terawih kat masjid UPM. akk student UPM. hihi :)

Dieyna said...

ouh yeke?hihi :) kita terawih kt surau al hidayah ni je.akak mesti tau kan surau tuh.