01 December 2010

Tagg-ed

Salam, heyy readers. [Peace!]

Saya di tag oleh Diba :)

So here the rules:

" once you have been tagged , you are supposed to write a note with 25 random , things , facts or goal about you . at the end , choose 25 people to be tagged . you have to tagged the person who tagged you . if i tag you , its because i want to know about you . "


Okay, here the answer:

1. Anak sulung dari lima orang adik beradik
2. Suka membebel pada adik-adiknya. HAHA. Macam nenek-nenek je.
3. Sudah mempunyai teman istimewa.
4. Suka nangis kalau dah terlampau tertekan.
5. Selalu pendam semua masalah yang dihadapi.
6. Berangan adalah hobi yang tak boleh dibuang. Hakhak.
7. Sangat-sangat addict dengan benda yang comel dan kawaii. AWW.
8. Suka memasak benda yang berasaskan manisan.
9. Bercita-cita untuk menjadi Pastry Chef.
10. Cepat terasa dan mudah ambil hati.
11. Cepat merajuk dan agak payah untuk dipujuk.
12. Suka makan tapi beriya-iya nak kurus. HAHA. Macam mana tu.
13. Degil dan ego.
14. Menghormati orang lain kalau orang tu hormat saya.
15. Suka cari pasal dengan orang.
16. Mudah rasa cemburu.
17. Sangat tak suka sidai baju. AHAHA.
18. Suka lipat baju bila ada mood je.
19. Suka basuh pinggan dan sebagainya.
20. Tak suka basuh periuk nasi. Bhaha.
21. Tak suka dibebel oleh siapa-siapa pun.
22. Tulisan sentiasa berubah. Sampai buku pun tak berapa nak kemas. Hehe.
23. Agak cerewet dalam pemilihan pakaian.
24. Sangat suka makan benda yang manis, pedas, makanan yang berunsurkan tauhu dan yang paling penting masakan ibu.
25. Perangai yang susah nak di jangka dan susah untuk di fahami.


Tag 25 people:

- Saya tak nak tag siapa-siapa. Kalau nak tag ni ambil la. Hee~


Thanks yeah, i'm done :D

2 comments:

EIYADIBA said...

whaha , chef ? bole laa delivered mkanan kt umh diba ~ ngeee ;)

Dieyna said...

hehe,bole2..ngee3