20 December 2010

Aku mahu topup FREE !!

Salam, heyy readers. thUntitled-1-1


Okay hari ni aku nak update tentang contest yang telah di tag dekat aku oleh Nadia Zaidee thmisc-3 Wah, agak excited ye sebab ini adalah contest yang pertama aku join. Sebelum ni pun memang ada orang tag aku untuk join contest-contest ni. Tapi aku tak melibatkan diri pun. Mana la tahu kalau-kalau ada rezeki ke nak menang contest yang ni. Hehe. Insya-Allah thUntitled-4-1 Okay mari kita teruskan dengan cara-cara untuk join contest ni, tarikh tutup contest dan hadiah yang ditawarkan.


Cara-cara untuk join contest

- Korang semua mestilah menjadi followers aku and like page facebuk aku terlebih dahulu ..
- Buat satu entri mengenai contest ini .. Pastikan tajuk entri tersebut ialah "Aku mahu topup FREE !!"
- Letakkan banner contest ini didalam entri tersebut
- Tinggalkan link entri tersebut di ruangan komen ini
- Tag beberape orang bloggers yang lain .. minimum 2 and maximum 5
- Akhiri entri tersebut dengan Assalamualaikum bagi yang islam .. Dan yang non-muslim pula Salam sejahtera


Tarikh tutup contest ini adalah pada 17/1/2011

Pemenang akan ditentukan menerusi cabutan bertuah .. !!

Hadiah Utama - Topup RM20
Hadiah Kedua - Topup RM10
Hadiah Ketiga - Topup RM5


Dalam syarat dekat atas tu dia suruh tag minimum 2 dan maximun 5. Tapi disebabkan aku ni malas sangat, so aku tak nak tag siapa-siapa la ea. Hikhik. Pada yang berminat sila la join okay thUntitled-12-1 Till here readers. Assalammualaikum.


P/s: Untuk maklumat lebih lanjut sila pergi ke blog ini http://humblemodest.blogspot.com/.


Toodles~

3 comments:

humblemOdest said...

gud luck ..
doa byk2 yer

Dieyna said...

insya-Allah :)

Yan said...

salam kenal

akakpun ade jual topup ehehehe