24 August 2010

14 Ramadhan 2010

Kenapa asyik aku je yang nak kena berkorban. Fedup la macam ni

:( :( :(

Buat someone: Maaf kalau aku kata kau memang rampas dia dari aku. Sedangkan aku tahu kau memang tak ada niat macam tu. Tapi tu semua macam apa yang aku rasa. *SIGH*

3 comments:

zyra said...

aiyakk... sabar.... let go jer... sbb Allah dh plan nk bg kt kita yg lebih baik.. (^_^)v

ツhʋƨиα ツ said...

kak dieyna kene kuat tau :)
kesian usna tgok kak dieyna mcm ni :'(

kak dieyna kene cari someone yg ka dieyna percaya untuk luahkan
tak elok luahkan ^^

have a good rest , sys

Dieyna said...

terima kasih ye :)