05 March 2010

kak kina, dah buat dah :)

yeahh, kena tag dari Kak Kina


ADAKAH ANDA RASA ANDA HOT?
HOT? ahaha tak ada mananya lah ;P

UPLOAD WALLPAPER PC/LAPTOP YG ANDA SDG GUNAKAN SEKARANG.


CERITA PASAL GAMBAR
entah, gambar macam budak tak matang je HAHAA.

LAGU TERAKHIR KORANG DENGAR
Down- Jay Sean dengan One time- Justin Bieber.

APE YANG ANDA TENGAH BUAT SELAIN MENYELESAIKAN TAG INI?
dok menghadap comp :D

SELAIN DARIPADA NAMA SENDIRI ANDA DI PANGGIL NAMA APE?
mickey mouse, dinot, teletubbies, rabbit HAHAA. * kawan aku lah yang reka ni. pelik pelik je diorang ni xP

TAG LAGi 8 ORG.
1) kau
2) nak
3) ?
4) ambil
5) jelah
6) ha
7) ha
8) ha

SIAPAKAH ORANG NO.1 KPD ANDA?
no answer

KATAKAN MENGENAI ORANG NO.5
no answer

NO.3 ADA HUBUNGAN NGAN SAPER?
no answer

BAGAIMANA PULA DENGAN NO 4?
no answer

PESANAN KEPADA ORANG NO.6?
no answer

KATA2 CINTA UNTUK ORG NO.2
no answer

ADAKAH NO 7 DAN NO.8 MEMPUNYAI PERSAMAAN??
no answer

BERIKAN 5 YANG ANDA TAU TENTANG ORG YG MENTAG ANDA
- kak kina cun seyh :D
- baik and sweet sangat. hehe
- ada sifat sifat ibu yang penyayang. CEH hahaa * akak jangan marah.
- friendly ouh :)
- ramai peminat kut HOHO * petik je ni. tak tahu sebenarnya.

PERSAMAAN ANTARA KAMBING DAN LEMBU?
dua dua boleh makan HAHAA.

PERASAAN ANDA TAG INI?
biasa biasa je kut. hihi.

ADAKAH ANDA TAU SI RAZMAN ITU SENGAL?
RAZMAN? sesat mana pulak ni?

GAY OR LESS???
OR :P

4 comments:

kina said...

THANKS COMEY! <33

Nur Ameera :) said...

kak dieyna , mcm mana nak upload gambar tuhh ? kalau kita nak upload gamabr mozilla untuk buat tuto mcm ne ?

Dieyna said...

okay sis :)

Dieyna said...

ouhh, print screen je dik :)