05 February 2010

kan dah cakap dah

salam. hello.



patut lah aku rasa berdebar debar hari tu bila fikir pasal sekolah. rupa rupanya aku nak kena denda berdiri hari ni time subject sejarah bhaha. aku kena denda berdiri sebab aku tak buat nota sejarah. ye lah, mana lah aku tahu nak kena buat. dah kata 4 hari aku tak sekolah. apa yang jadi dekat sekolah pun aku tak tahu. kawan aku bukan nak bagitahu pun. aku tanya pun dia cakap tak ada. haihh sabar jelah -,- serious malu gila kah kah kah. btw, padan muka dekat budak tu. gelakkan aku kena denda berdiri. tengok tengok dia pun kena jugak muahaha =P padan muka kau budakkkkk! heeee * kejam gila kan. HAHAA.

----------------------------------

ohhh esok ada amali lagi. haihh kena beli bahan lagi. haiyoo -,- adehhh, tiba tiba lapar pulak perut ni. byebyeee. nak pergi makan =)

2 comments:

M Monster c(: said...

dieyna, sape aja sej?
katering cgu Zahrah kan?

Dieyna said...

sej, pn. adida.
katering? yep.