17 January 2010

malas

Salam. Hello



haihhh sekejap betul je cuti kan ? esok dah nak kena sekolah balik. homework ada tk siap lagi. aduyai, malas betul rasanya nak buat homework lah. esok balik lambat kut. sebab ada kelas katering sampai pukul 2.15. malas betul nak gosok baju. malas betul nak kapur kasut. malas betul malas betul malas betul... semua malas lah. esok confirm kerja rumah berganda ganda lagi. lagi bertambah malas lah nak buat homework.

duhhh!

kenapa dengan aku ni? kata dah tk nak malas malas lagi. ni tk sampai tengah bulan lagi dah malas itu ini, haiyoo -.- apa nak jadi lah dengan aku ni. dulu yo yo o lah cakap dah tk nak malas malas. semangat gila lah. tup tup sekarang macam hampeh je. nak kena ubah perangai ni. haihh tapi macam mana? arghh tekanan doe! pfft, tension -,-

--------------------------------

ehh dengar cerita semalam masa pejumpaan kadet remaja sekolah cikgu ada pilih orang untuk masuk kawad. duhh! rugi gila lah tk pergi. nak masuk kawad -____- tapi bila fikir balik rasa macam tk nak pulak. haihhh mana satu ni? ahh nanti nanti jelah fikir. serabut kusut bercelaru dan sebagainya lah kepala aku sekarang. hope kalau aku nak masuk kawad lepasni ada lah peluang. insya-Allah. kalau tk ada pun tk kisah lah. aku bukan nak sangat pun HAHAA * nak sedapkan hati je ni -__-"

4 comments:

nabilah said...

kite senasiblaa kak . :P Saba jelaa . HAHA ;D

Dieyna said...

hehe, tu lah. sabar jelah dik oi :)

Atheera said...

kalau homework form 1, sikit je. sebab baru start sekolah.

takpe, relax kak. lama lama, siaplah tu :P ecehhh, confident je theera ni. hehehe.

Dieyna said...

hehe, tahu tk apa :)
tu lah lama lama nanti siap lah. hee.